Reklamačný poriadok
Predávajúci je povinný dodať tovar v množstve, akosti a vyhotovení ako určuje zmluva, musí balík zbaliť tak aby sa nepoškodil obsah, priložiť dokument potrebné na prevzatie tovaru
Kupujúci vyplnením objednávkového formulára potvrdzuje, že sa oboznámil s obchodnými podmienkami a reklamačným formulárom predávajúceho
Škodou rozumieme zničenie, poškodenie al. znehodnotenie tovaru akýmkoľvek spôsobom
Za vzniknuté škody na tovare zodpovedá po prevzatí kupujúci
Kupujúci je povinný po prevzatí tovaru prezrieť tovar v čo najkratšom čase
Kupujúci je povinný pri zistení každej vady bezodkladne informovať predávajúceho mailom alebo inou písomnou formou
Ak si kupujúci nesplní svoje povinnosti v zmysle obchodných podmienok a reklamačného poriadku v stanovených lehotách, predávajúci nie je povinný uznať reklamáciu
Predávajúci má nárok 30 dní na posúdenie reklamácie
V súlade so zákonom 108/2000 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji, má kupujúci nárok na vrátenie zaplatenej sumy po doručení reklamovaného tovaru. Vrátenie tovaru kupujúcim je potrebné do 14 dní pri odstúpení od zmluvy, ak sú dodržané všetky podmienky vyššie uvedené. Vrátená čiastka bude kupujúcemu zaslaná formou dobropisu, ktorý je zasielaný na adresu kupujúceho,, alebo s možnosťou osobného odberu v kamennej predajni
Obchodné podmienky
1 Registrácia
Nákup tovaru je možný aj bez registrácie.
Ak je zákazník registrovaný ma možnosť:
prezerania všetkých predošlých aj aktuálnych objednávok
informácie o stave vybavenia objednávky
získať pravidelné informácie o novinkách a akciách
10% pri prvom nákupe na celý nákup
2 Podmienka
Zakúpenie alkoholických nápojov je výlučne pre plnoleté osoby ktoré sa musia preukázať platným dokladom totožnosti. Zákazník, ktorý nedosiahol vek 18 rokov si môže zakúpiť len nealkoholické výrobky.
3 DPH
Ceny všetkých produktov sú uvedené vrátane DPH.
4 Ochrana osobných údajov
V zmysle zákona 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov
§14 18/2018 Z.z. kupujúci dáva súhlas so spracovaním osobných údajov, pokiaľ zákon neustanovuje inak
Predávajúci sa zaväzuje nakladať s osobnými údajmi podľa nariadenia General Data Protection Regulation (ďalej len GDPR), ktoré nanovo reguluje spracovávanie osobných údajov fyzických a právnických osôb, konkrétne upravuje tie oblasti, kde sa dnes riadime zákonom 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov. GDPR zavádza celý rad nových práv a povinností a tiež spresňuje či sprísňuje existujúce pravidlá. Nariadenie Európskej únie je zavedená do praxe 25. mája 2018
Predávajúci sa zaväzuje nakladať s osobnými údajmi kupujúceho len v súlade s platnými právnymi predpismi SR
Kupujúci sa môže odvolať kedykoľvek písomnou formou bez uvedenia dôvodu a jeho súhlas so spracovaním osobných údajov zanikne po 1 mesiaci odo dňa doručenia žiadosti
Predávajúci sa zaväzuje bezodkladne zabezpečiť likvidáciu osobných údajov kupujúceho
Osobné údaje budú spracované výlučne pre potreby predávajúceho pre účel uzatvorenia kúpnej zmluvy v zmysle obchodných podmienok
Predávajúci je viazaný mlčanlivosťou o týchto informáciách
Kupujúci ako fyzická osoba dáva súhlas so spracovaním osobných údajov pri odoslaní objednávky a to s menom a priezviskom, adresou dodania, fakturačnou adresou, e-mailom a telefonickým kontaktom
Kupujúci ako právnická osoba dáva súhlas so spracovaním osobných údajov pri odoslaní objednávky a to s obchodným menom, adresou sídla spoločnosti, fakturačnou adresou, IČO, IČ DPH, e-mailom a telefonickým kontaktom
Súhlas kupujúceho je na dobu neurčitú
5 Objednávka
Pri objednávke v e-shope kliknete na možnosť pridať do košíka
V košíku možno nájsť všetky výrobky, ktoré si kupujúci vybral
Pre dokončenie objednávky je potrebné vyplniť povinný formulár, možnosť dodania tovaru a platby tovaru
Po vyplnení dotazníka príde potvrdzujúci e-mail záväznej objednávky kupujúceho
6 Dodacia lehota
Pri objednávke tovaru na dobierku, ktorý je na sklade je dodacia lehota v rámci Bratislavy 24h a v rámci Slovenska 48h
Pri objednávke tovaru, ktorý nie je na sklade je dodacia lehota 14 dní
Pri objednávke tovaru, ktorý je na sklade, ale spôsob platby je navolený „platba vopred“ sa tovar dodá po prijatí platby v rámci Bratislavy do 24h a v rámci Slovenska do 48h
V prípade, že tovar nie je na sklade a nie je možné ho zohnať, kupujúci má možnosť stornovať objednávku. V prípade, že bola objednávka vyplatená vopred, bude kupujúcemu vrátená platba do 15 dní na ten istý účet
7 Stornovanie objednávky
Kupujúci je povinný storno objednávky oznámiť telefonicky alebo e-mailom v čo najkratšom časovom limite
Predávajúci stornuje objednávku len v prípade, ak tovar nebol ešte expedovaný
Storno je možné uskutočniť bez udania dôvodu
Predávajúci má právo akceptovať, ale aj neakceptovať storno objednávky
8 Spôsob platby
Pri osobnom odbere je možné platiť v hotovosti, kartou, ale aj kombinovane
Pri dobierke je možné platiť kuriérovi len v hotovosti
Pri platbe kartou vopred, bude zaslaná notifikácia na uvedený e-mail kupujúceho s údajmi k platbe
Ku každej zásielke je priložená faktúra ako daňový doklad, pokiaľ nie je uvedené inak
V prípade, že doklad nie je priložený, je potrebné informovať predávajúceho telefonicky, alebo e-mailom
9 Poštovné a iné poplatky
Poštovné je automaticky prirátané k cene tovaru v hodnote 5€
Pri nákupe v hodnote na 150€ poštovné neuhrádzate
Pre každú objednávku sa poštovné uhrádza samostatne
Pri rozdelení objednávky kupujúcim sa poštovné uhrádza za každý balík samostatne
Ceny poštovného a iných poplatkov sú uvedené len v rámci Slovenska
10 Kontrola zásielky
Kupujúci je povinný skontrolovať balík ihneď pri prevzatí, či je v poriadku
Tovar bude odovzdaný len plnoletým osobám, ktoré sa preukážu platným dokladom totožnosti
Ak je obsah balíka poškodený, je potrebné informovať predávajúceho o vadách do 24h
Predávajúci je povinný zaevidovať reklamáciu
Predávajúci má právo neakceptovať reklamáciu
11 Vrátenie tovaru
Vrátenie tovaru je možné v súlade s reklamačným poriadkom a zákonom 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa bez uvedenia dôvodu do 14 dní
Pri kúpe tovaru v kamennom obchode nie je možné tovar vrátiť
Pri reklamácii má predávajúci lehotu 30 dní odo dňa vystavenia reklamácie na oznámenie kupujúcemu, či reklamovaný tovar splnil všetky podmienky k vyhoveniu reklamácie
Ak je kupujúcemu uznaná reklamácia hodnota tovaru mu bude vrátená dobropisom
Dobropis bude doručený poštou na adresu uvedenú kupujúcim, alebo osobným prevzatím v kamennej predajni
Tovar musí kupujúci vrátiť v pôvodnom stave bez akýchkoľvek známok spotreby, či opotrebenia a v originálnych obaloch